30 Ekim 2010 Cumartesi

Aaahhh Mine'l-Aşk Ekim ayı Derlemeleri...

Bir canim gel gör ki var yüz bin tenim.Neyleyip netsem agzim sir benim. Bunca insan var benim hep ben diyen.YOK KI BIR ER SOYLESiN TEK BEN SENIM...


Kimine çözülmeyen kördüğümdür yaşamak. Kimineyaşadıkça bir ölümdür yaşamak. Varoluşun gizine erenlerse diyor ki:"Ölmezlik kitabında bir bölümdür yaşamak."[ Ümit Yaşar Oğuzcan ]


"ÜÇ HARFLİ" görmüş çocuklar gibi çıldırdım!Başıma kadar çekip yorganımı titriyorum... Gelme diyorum ey "A/Ş/K" bugece gelme!!! Hayalini kovacak bir dua henüz bilmiyorum...


‎"Orta kulak iltihabı oldu aşk,Şimdigidişinin çığlığını duymam için antibiyotikler dahi fayda etmiyor ...Tıpbu kadar geri mi kaldı ayrılığa ?"


Her işe sağ taraftan başlanmalı derler..Sanırım haklılar..çünkü seni sol taraftan sevdim..Benim için pek hayırLı olmadıda...


Bir anı bile kalmamıştır, geceler boyusevişmelerden..Binlerce yıl uzaktadır, binlerce kez dokunduğun ten;Yazabileceğinşiirler çoktan yazılıp bitmiştir !Ölümdür yaşanan tek başına....Aşk,iki kişiliktir..


Salıncakta sallanırken öğrendik git - gelyapmayı.Gittin ama hala yoksun ..!Sen küçüklüğünü eksik miyaşadın sevgiLi ... ?


koynun aşk kokuyor;biraz da cennet..b'aşk'abir masaldan geliyorum ben ş'aşk'ın...adım hansel !çikolatayıbıraktım,geri dönüşüm yok !!!


Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi;Benimyolum son duraktı;Seninkisi "müsait bir yer"di...


Ey gönül, gidenden ümidinikes!Kaçan bir hayale benziyor herkesSanki kulağıma gaipten birses,"Buluşmalar kaldı mahşere"diyor.


Paşagönlün bilir… Israrın ikrarı getirdiğini kim söylemiş…?Kim demiş ki; yalvarmakla inatlar murâd gözyaşları, vuslatagötüren sırat olur diye ? Haklısın… Yanmakla bir murâdın sabahına uyanmak aynı şey değilmiş… Belki de bu yüzden yüreğimdeki osoyut çiçeğin boynu; böylesine eğilmiş…


Bana dualarımı ver Rabbim, avuçlarıma yağdır rahmetini.. ve dilime kondur enkabul olunacak heceleri..


Zaman,aşkı eritir.Sen kaç istediğin kadar,sınırlar koy,duvarlar ör,en kuytuköşelere saklan,kapat gözlerini bakma hiçbir yere,şiddetle karşı koysana uzatılan ele.Kazanamazsın bu savaşı! Aşk gelmişse bir kere elegeçirir seni...


Kiminle evlenileceğin ezelde muayyen olup, hicbir surette değişmeyeceğini , Eshab-ı Kiram’dan bir zatın Peygamberimize(s.a.v.) “Falan kadınla evlenmek istiyorum, dua buyurun” demesi uzerine: “Eğer sana, İsrafil, Mikail, Cebrail, ve Hamele-i Arş, (A.S.)dua etse, aralarında ben de bulunsam, gene sen ancak senin icin ......yazılankadınla evlenirdin.” diyerek bu hakikate işaret etmiştir..


Her hakiki aşk, umulmadık dönüşümlere yol açar. Aşk bir milad demektir.Şayet “aşktan önce” ve “aşktan sonra” aynı insan olarak kalmışsakyeterince sevmemişiz demektir. Birini seviyorsan onun için yapabileceğinen anlamlı şey değişmektir...


Bunuyapmamalıydım, görmezden gelmeliydim, görmeyecek gibi görülmeyecekgibi.. Seni görebileceğimi sanmıyorum..Kaçmalıydım, duymamış gibiyapmalıydım.. Duyulmayacak gibi, duyulamazmış gibi..Aşkınıdinlememeliydim..Ne diyeceğimi bilemezken dudaklarım şaşırmışolmalı..Çünkü bir kelime etmeden geldin..


İçim o kadar senle doldu ki...İnsanlar senigözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum...


Kadının En Güzel Yeri Neresidir..? Henüz kırılmamışsa KALBİDİR... Kırılmışsa, ıslak bakan GÖZLERİ ...Artık ağlayamıyorsa, DUDAĞININ YANINA yerleşmiş hüznü...Hüznü bile hissetmiyorsa artık, buz tutmuş PARMAKLARII...ısınmıyorsa, konuşmuyorsa ve artık hiç gülmüyorsa Anılarda kalmış ÇOCUKLUĞUDUR....Ama muhakkak tatlı bir yeri vardır kadının...Yeter ki ona,severek bakan bir çift göz olsun üstünde ...


Sana söz hayat...
bundan sonra
hiç kimseyi göz çukurlarıma
ekip büyümesi için
gözyaşı dökmeyeceğim !
Alışma bana!


Ne yapacağım belli olmaz,
Bugün varım,
yarın birden yok olurum.
Dokunma bana!
Kapanmamış yaralarla doluyum.


Canımı acıtma
bir yara da sen açma.
Sevme beni!
Yoğun duygularımda kaybolursun,
tutuştururum.


İsteme beni!
Yasaklarla boğuşursun,
engellerle doluyum.
Çözmeye çalışma sakın!
Seninle karışır iyice kördüğüm olurum.


Anlama beni!
Ben kendimi anlarım,
ben böyle mutluyum.
Aşkı yaşatmamı isteme asla!
Artık inanmıyorum.
Güveniyorsan kendine inandır beni aşkın varlığına.


Sonunda öyle bir aşk yaşatırım ki,
Vazgeçemezsin,
tutkun olurum.
Yıkabilirsen duvarlarımı sakın bırakma beni!
Tüm tutkularımın ve gücümün arkasında,
Hala minik bir çocuğum.


Ve asla unutma!
Büyütemezsen kaybolurum!


''ah mine'l-aşk ve hâlâtihîahraka kalbî bi harârâtihî ''
yani diyor ki:
Aşkın elinden ve hallerinden...Ateşiyle yüreğimi yaktı yandırdı...